2016. április 11., hétfő

Dolgozósarok - avagy miből lett a cserebogár





A hálószobám egyik sarka "dolgozó"sarok. Ideális helyzetben ez nem a hálóban lenne, de sajnos nincs máshol hely rá, így megpróbáltam minél csinosabbá varázsolni. 
Nézzétek meg, hogy alakult ki a jelenlegi állapot ebből a nem túl rózsás kezdetből:




Mikor beköltöztem, otthonról hoztam az asztalt és a forgószéket, mindkettő Ikeás. Az asztal már kopott volt, így fehér öntapadós fóliával vontam be, ami elég jó ideiglenes megoldás, és nagyon olcsó is. A lábakat egy ponton lecseréltem mcm jellegű lábakra, a korábbiakat pedig eladtam. A lámpát, és egy lomizott fenyő evőeszköztartót átfújtam vörösrézre sprayfestékkel. A széket 18. születésnapomra kaptam, és nagyon szerettem... amíg nem üldögéltem benne hosszabb ideig. Rettentően kényelmetlen, bármilyen szép is! Így mikor lomiztam egy szép formájú retró széket, elhatároztam, hogy ez lesz az utód. 


Ez a szék sokkal kényelmesebb, és nem csak én, hanem a macska is szereti :D  


A polcon szintén Ikeás Lack polcokból alakítottam ki polcrendszert. Mivel a lakás nagyon magas, ezért a felső három polc inkább esztétikai funkciót tölt be, mint funkcionálisat. A funkciót az Alex fiókos szekrényke képviseli, amibe rengeteg minden el lehet süllyeszteni. 

A falra a polcok alá készítettem egy kis faliújságot. Az ágy háttámlájának készítésekor vágattam pár helytelen méretű darabot OSB-ből, ami akkor idegesített, de hamar kiderült, hogy fel tudom őket használni másra. Pont annyi darab maradt, hogy el tudtam készíteni a faliújságot úgy, hogy az OSB-ket felfúrtam a falra, majd parafatekercsből (szintén lomizott, vadiúj) méretre vágott dupla réteg parafalapot rögzítettem hozzá kézi kapocsbelövővel. 

Az igazsághoz hozzátartozik, hogy nagyobb kupi szokott az asztalon lenni, de fotózás előtt csak elpakol az ember, nem?
Nektek hogy tetszik?













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szólj hozzá!