2016. január 24., vasárnap

A február az új január...

...legalábbis nekem. Ha olvastátok a legutóbbi (decemberi eleji) posztot, akkor tudjátok, hogy vizsgaidőszakom volt. A jogi egyetem sajnos már negyedik éve veszi el a karácsonyom, az újévem, és általában a húsvétom is. Szerencsére más "csak" másfél év, és szabadulok, ugyanis pár napja végeztem a vizsgákkal.
Időközben családunkhoz csatlakozott még egy négylábú: bemutatom Picúrt! Az Illatos úti ebtelepről hoztuk, 7 hetes korában. Fogalmunk sincs, milyen keverék, de egy nagyon édes, apró rendbontó kis lény, aki hamar a macska fejére nőtt, szó szerint:



Miután kicsit kipihenem magam és rendezem a soraim, kezdődhet a móka! Vagy inkább a munka, de a kettő sokszor egy és ugyanaz. Visszatérek a blogra, már sok tervem van az évre: számíthattok lakásfelújításokra, bútorfelújításokra, inspiráló lakásbemutatókra szerte a világból, apróbb diy dekor tárgyak készítésére.
Első körben a tennivalók könnyebb átláthatósága érdekében szereztem egy határidőnaplót, és egy sima jegyzetelős füzetet. A határidőnapló ingyen volt mert anya kettő kapott karácsonyra, a másik füzetke pedig 300 Ft volt a Tiger Shop-ban. A határidőnapló elég ronda, semmilyen fekete műbőr tokban volt, így elhatároztam, beszerzek egy szép papírt, hogy feldobjam. Egy Bomo Art papírt vettem, amit kétoldalú ragasztószalaggal ragasztottam fel a műbőrre, majd egy átlátszó füzetvédő fóliával is befedtem hogy a papír tartósabb legyen. Mivel a papír szecessziós mintájú, ezért a másik kisebb füzetre is ilyen jellegű mintát rajzoltam, a mintát, kicsit átalakítva egy régi szecessziós kapuról másoltam.




Így, hogy mindent kiszépítettem, máris nagyobb lelkesedéssel kezdek bele a 2016-os év szervezésébe... februártól. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szólj hozzá!