2015. október 30., péntek

Saint Malo és a tenger színei

Pontosan egy éve voltunk Franciaországban, és a pár napos Párizs-nézés után egy napra elmentünk Saint Maloba is. Gyönyörű időnk volt, sütött a nap, lágyan lengedezett a szellő, így nyugodtan nézelődhettünk az egykori kalózvárosban. Ettünk friss baguette-t, és sétáltunk a parton. Bár néhány bátor ember volt, aki így október 31-én is fürdött, én csak lábszárközépig merészkedtem be a vízbe.




Úgynevezett fürdés


Az egész rettentően szép, a tenger és az ég kékje is csodálatos volt, és mikor ilyen, a tenger különböző árnyalataiban játszó enteriőröket láttam, mindig eszembe jutott ez az emlék. Így arra gondoltam, hogy az egyéves "évforduló" alkalmából összegyűjtök pár olyan képet, ahol a szoba színei erre az élményre emlékeztetnek.





















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szólj hozzá!