2015. augusztus 19., szerda

Székátalakítás lányszobába

Mikor unokatestvérem szobáját készítettük, akartam egy különleges széket, ami kiegészíti a többségében ikeás bútorokat, és egy kis egyediséget, és különleges színfoltot visz a szobába. Így hát elmentem az Ecserire, és beszereztem ezt a széket 7000 Ft-ért, majd hazabuszoztam vele, jó kis látványosság lehettem.

Arra figyeltem a vásárlásnál, hogy a rugózat jó állapotban legyen, mert azt nagyon nem akartam volna szétszedni, mivel olyan szintű időt és energiát mint egy szék újrarugózása jelent, csak akkor vagyok hajlandó beleölni egy bútorba, ha azt magamnak csinálom.
A következő lépés tehát az volt, hogy leszedtem a kárpitot, és a rugózatig visszabontottam a széket.

Ezek után a fa rész lecsiszoltam, a biztonság kedvéért átkentem szúölő szerrel, javítottam a hibákat, és még egyszer finoman átcsiszoltam, majd Deco Color sprayfestékkel több rétegben festettem. Én nem alapoztam, mert a festékboltban azt mondták nem kell, aztán mikor a második kör festékért mentem, kiderült, hogy kellett volna alapozni... Tanuljatok a hibámból!
Ezután jött a szivacs. A háttámlára 2 cm-es szivacsot, az ülőrészre 5 cm-es szivacsot tettem. Mindig egy kicsit nagyobb méretű szivacsot vegyetek pár cm-el, mert elég rossz, ha csak fél cm hiányzik.

Ezután jöhetett a csodás kárpit, a terézvárosi textiláruházból.
Már csak a bortni hiányzott, ami eltakarja a kárpitot rögzítő kapcsokat, ezt végül a helyszínen rögzítettük ragasztópisztollyal. 






A már korábban bemutatott szobáról a többi képet ITT nézhetitek meg.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szólj hozzá!